helgdag

Idag är det lördag och jag är peppad på nästan allt just nu!
Dagen började dock inte så himla bra, hade otroligt ont i revbenen och kunde inte andas när jag stod upp.
Försökte duscha men det slutade med att jag satt på golvet och ville bara gråta. Sa till mig själv att skita i smärtan och gjorde så också. Efter en promenad ute så känns det kanppt något längre och jag är nöjd. Kollade på nyhetsmorgon och lyssnade på joel alme som var gäst. blev så himla festivalsugen så att jag dör lite.
såhär fina var jag och bästavän på siesta för två år sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0