långfredag

Hejsan hoppsan
jag har varit supersjuk i nästan två veckor nu, börjar bli tråkigt!!
ska jobba imorgon och sedan försöka dansa söndag & måndag
hoppas att jag överlever morgondagen. lördag efter löningen brukar sannerligen inte vara roligt så jag hoppas på att så många som möjligt är hemma med familjen under påsken. hoppas även på relativt dåligt väder så att folk inte orkar ta sig ut på stan. Hade varit himla skönt med en lugn dag. Är lite nervös för kommer vara själv i butiken en liten del utav dagen *im not ready for this* nejmen det ska nog gå bra! 
Ikväll skulle jag egentligen gått på after work på scandic men det blev tyvärr inställt. Ska laga en påskpaj istället & gå och lägga mig tidigt. En kär vän är hemma i staden igen så får se om jag hänger med på lite partaj imorgon eller hur det blir! 
Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0