White Pet

hamnade på systemet igår efter en lyckad loppisrunda & hittade detta vinet.
Måste ha varit bland de finare flaskorna jag sett så köpte det dirr.
Min syster har precis skaffat katt & fyller år om någon vecka så detta är en given present!
Igår så var jag på totalt 5 stycken olika second hand & loppisar.
Fyndade på tre utav dom & lämnade världens finaste jacka på en. Ångrar mig något grovt då jackan kostade 40kr
Ska ut på en liten runda imorgon med så hoppas innerligt att jackan är kvar så den får följa med mig hem.
Idag har jah varit på musikal-reunion med min gamla klass. Två personer saknades dock men det var mycket trevligt
saknar lite att gå i en klass och tryggheten jämfört med nu. Vill bli vuxen men inte växa upp. Sicket dilemma
Nu ska jag sminka av mig, smörja in benen med body butter (så nice!) och sedan sova!
Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0