städning & styrketräning

Tillsammans är man mindre ensam, är så himla fast i franska filmer och i denna så är även fina audre tatou med.
Styrketränade lite med mello i bakgrunden, gillade inte riktigt låten ifrån början men tycker den är helt okej nu!
När jag vaknade i morse så åt jag mysfrulle framför slutet utav den franska filmen och gav mig sedan på städandet igen. Hann två timmar till i rummet & har slängt 3 kassar med skit och onödiga prylar. Diskade efter helgen, styrketränade & duschade. Nu sitter jag här och har precis ätit middag: Omelett och ett knäckebröd med keso.
nu ska jag nog koka lite kaffe & sedan byta hem! - som varje söndag de senaste åren.
Hoppas ni haft en fin helg! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0