strawberry fields forever

Har väl precis som resten utav sverige blivit beroende utav dessa bananpannkakor. 
om det nu mot förmodan är någon som missat detta superenkla recept så får ni det hära:
En banan & två ägg. Jajemen ba mosa ihop det & stek sedan äre klart.
som godast med färska bär & frukter. 
 
Har haft en kanonhelg, chillade hemma i fredagskväll med ost & vin i ett varmt bad (sjukt underskattat)
gick och la mig tidigt för att redan klockan 8!! lördagsmorgon möta mina fina vänner för en hotellfrukost på scandic. Det var supermysigt och vi satt där tills klockan blev elva. Sedan gick jag mika & sandra en sväng på staden och jag fyndade presenter till mig själv ifrån mamis pengar hihi. 
Blev två steg ifrån håkan & ett magnetnagellack. 
 
Idag har ej varit en jättebra dag so far, försökt få tag på en lärare i dagarna två utan något resultat. Missat två viktiga samtal och blivit nekad ett jobb för att jag är för ung. medans jobbet i själva verket gick till en tjej som är yngre än mig. lite halvt sur men aja man kan inte få allt i livet. dagens ilandsproblem är väl om jag ska dansa ikväll eller inte. Ej bestämt mig helt än men lutar åt att strunta i det. nu ska jag fortsätta kolla ikapp alla serier jag missade igår när jag dansade hela kvällen. puss


Kommentarer
Mika

Måste göra bananpannkakor! har inte testat!!!
och tack för senast!
...och OFTA DU INTE FICK ETT JOBB FÖR ATT DU VAR FÖR UNG? Palla folk! Du är bäst!
Puss&kram!

Svar: Jaaa alltså det är sjukligt gott!!!jaa jag vet :(( så himla sämst för ville verkligen ha det jobbet :(
pussi!!!
Nathan

2013-04-10 @ 19:41:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0