loppis lördag

jajamen, har infört loppis lördag i mitt liv. besöker fem stycken loppisar varje lördag = lite mera materiell lycka i ens liv. Var på pingsten och ville ha ca allting. Hittade anyways två styckna grejer en vinröd sammets fluga & en blommig vårjacka. För en ynka femtiolapp. Har en lång lista i huvudet på allt jag vill hitta på loppisar och önskar fynda. Hade man bara haft pengar & platsen hade förmodligen allt fått följa med hem idag. hihi men man får ju behärska sig lite.
hihi fyndade även en liten ram för ynka tre kronor. Så himla liten så visste inte vad jag skulle rama in så fick bli kvittot ifrån systemet. haha så himla fint ändå. Precia kollat klart på mello diggade inte robin men nu går det ju inte direkt att ändra på något. Nu blir Pluras kök & lite jordgubbar med mjölk, Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0