den bistra sanningen

Om en timme går valet till högskolan/universitet ut. Mitt val är inskickad sen länge men ändå var jag tvungen att pilla i ordningen när man fick en dag till. Jag är så himla osäker när det gäller vad man ska plugga och vad man ska göra. Helst av allt så vill jag ju dansa?! ändå är jag så dum att jag inte söker danslinjer. Jag vet ju själv att jag är som lyckligast när jag dansar & står på scenen. Ändå har jag så svårt att satsa på det. Har som sagt skickat in ansökan till högskolan men det känns inte helt hundra alltså. Vill inte plugga i onödan & slösa bort en massa år utan att bli något. Är ju bara tjugo år men vill ändå komma någonvart. usch detta är så jävla svårt. Är sjukt avis på alla som vet exakt vad de vill efter gymnasiet. ska ta mig i kragen & söka lite folkisar imorgon (om det ej är försent)


Kommentarer
Bonnie Tyra Zell

Känner igen det där! Deluxemassa.

Svar: ja fyfan det är hemskt. skola är bara ångest
Nathan

2013-05-19 @ 22:04:14
URL: http://bonnietyras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0