hej igen!

ja nu tog det ett tag men nu är jag tillbaka! eller iallafall för stunden. skulle fira min kära syster med festligheter som heter duga. men självklart så fick min syrra migrän när alla hade kommit och det slutade inte så bra nej. därför så ligger hon nu och vilar och snart ska jag gå in till henne och vi ska kolla pretty little liars, äta choklad och dricka cola light!!! blev lite myskväll istället men jag klagar inte! har haft fullt upp med våran musikal nu!
Vi har ju fått flytta in i konserthuset nu och på tisdag är genrepet och det är så pirrigt. har aldrig varit mer nöjd med att jag valde att gå estet faktiskt. att musikalen är 80-tal är också fantastiskt. alla har fula kläder och jättemycket smink. att musikalen sen handlar bara om sex, tja. det kan ju diskuteras. hihi. ska bli kul att få visa upp det iallafall. här kommer en assnygg bild på mig i min finaste tröja:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0