det handlar om hur man mår på insidan med.

ska göra något omöjligt. ska inte äta något godis förrän jagtagit studenten. sparar både pengar och kilon på det. haha. läste om man struntar i att dricka ett glas juice varje morgon i ett år har man gått ner fem kilon. köpte en bok som hette "ät dig frisk med grön mat" och kan inte tänka annat än kalorier fett socker.. etc. blir galen och kolalr näringsvärden på allt. kommer aldrig kunna äta snabbmat igen typ. haha. hade ingen aning om hur mycket skit det är i allting. åh skadad </3. dock kommer jag itne kunna sluta äta ost. ost vinner över allt. hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0