måndag

måndag och det är ny vecka. hade en lektion idag där vi snackade om aborter. sen håltimme då vi strök danslektion på måndagar (yay) och sista lektionen var tydligen inställd. gick hem, kylskåpet var tomt. gick till subway köpte mat. omnomnom. gick till hemköp och handlade så det finns mat ehe. köpte även nya cosmo och nu kommer vi till dagens ämne! skar sönder fingret något sjukt på tidningskanten! fattar inte hur ett litet papercut kan göra så ont men om man typ kastar en sten på benet så känns det knappt. eller att det håller i sig så länge. jag som alltid går runt med 50 tusen olika sorters plåster hade inget problem att få såret att sluta blöda. däremot att välja plåster var svårt. har alla möjliga sorters plåster, star wars, batman, fiskar, ballonger, badankor, pussmunnar, hello kitty, mumintrollen. osv. önsketänkade är att äga alla plåster ifrån http://www.roligaplaster.se/ cupcake plåsterna är to die for.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0