anywhere but here, please?

ännu en söndag nere. och ännu en balett lektion avklarad. ska försöka gå på alla denna terminen. känner hur man lever varje gång man varit dansat. en fantastisk känsla helt enkelt hihi. har gjort fina små ljuslyktor i fredags som jag ska visa upp på bloggen när jag lackat dom klart med. har nk prov på tisdag och en karaktärsbeskrining till torsdag. plus massa små saker som ska göras. och dansa massa. sååå life's good. ska nu ta mig en kopp te och plugga nk. jag vet!!! två dagar innan är stolt. hihi pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0