söndag ännu en gång

är ju bara helt crazy som hinner skriva ett inlägg till idag. någon som är medlem på pottermore?
eller på twitter? har blivit lite smått beroende av de sidorna och dör lite. har idag varit väldigt duktig enligt mig själv. skrivit ett tal som är nästanklart och börjat på evolutionsuppsatsen som skulle varit inlämnad i fredags. städade även mitt rum. det lilla jag har, så nu är det inget damm någonstans. har ätit 3 kinderägg denna helgen. mer än på flera år typ! fick en bil, en panda och en barbapapa. pandan var i sammet och jättefin. dör lite på att den var så fin. är sugen på macka med skinka i. ja utan att äta skinka såklart. det ser alltid så gott ut när man ser en macka med ost, skinka, sallad och grönsaker. uäh. men ska inte äta något mer ikväll även om jag är sugen. vill vara sådär stört hungrig så att frukosten blir amazing. ska utnyttja dagen imon så mycket som möjligt.
ska försöka vara en livsnjutare, njuta av livet men ändå få ut det mesta utav det. nej nu ska jag borsta tänderna och försöka hitta något nice på tradera. hihi godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0