Euphoria

Hej! idag är det onsdag och jag är sjuk. dock har jag varit i skolan ändå.
I måndags hade vi en pinsam ondöig dag och jag satt i en båt hela dagen i onödan.
Har förresten blivit medlem på pottermore, någon som är det som vill lägga till mig som vän? :D
igår så hade jag genrep mest hela dagen och idag har vi föreställning, barnmusikal here wo come.
gubben som höll i det dödade typ alla småbarn och vi var mest arga hela tiden.
Idag fyller även en utav mina dansare år, så idag ska vi äta tårta och chips.
alltid är det dansarna som äter mest godis och skit. skojar inte!
får se om jag går till skolan imon, går iallafall på teatern på morgonen.
nej nu ska jag äta makaroner och vegbullar. puss på er!
bästa frullen btw! med sugigaste kvallen


Kommentarer
estellas-Mode från asien

Åhh jag hatar de dagar man måste gå till skolan fast man bara skulle ligga hemma och slöa!



Kul blogg LOLA!

Svar: fin blogg du har med! :)
Nathan

2012-04-20 @ 18:58:47
URL: http://estellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0