back to life

ja idag började skolan igen. hade en och en halv timme naturkunskap, kommer inte ihåg ett ord av vad hon sa. sen lackade jag två par skor, ett med klarlack och ett med guldlack. ska visa bild på resultatet senare i veckan när skorna är klara! fick en till beställning med så har minst tre par till att fixa. och ja det kommer ta tid. damn alltså! hoppas dom blir bra bara och att inte allt glitter lossnar ifrån skorna, men jag tror inte det :D sedan så hade jag samba i två timmar. på måndag ska vi inviga vm i badminton med sambatåg + battle med marinens musikkår. ja. det blir nog spännande och en upplevelse vi sent glömmer he. har jag sgat att jag ska sitta i en båt? helvit utklädd till galjonsfigur? yeah. life i good. nej nu ska jag träna och kolla top model finalen! pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0