söndagsblogg

idag är det den tredje juni. vilket betyder att om 8 dagar så tar jag studenten. det är helt sjukt och jag kan inte fatta det. för er som inte vet så gick jag musikalinriktningen på estet, men vi var bara sex stycken som sökte det så vi fick gå ihop med musikarna. så himla fin och bra klass blev vi tillsammans. idag har jag tagit en fin promenad i solen och ska snart äta lite innan jag byter hem. idag har jag annars inte gjort så mycket förutom att fixa min "finhylla" lite. finhyllan är en hylla på väggen där jag sätter allt mitt finaste, det mesta har jag fått i present men det är himla fint. cupcakeburk, prickiga sugrör, buddha och en liten panda bråkar om rampljuset. det finns även en signerad skiva utav billiethevision. såhär ser den ut just nu:
tapeten är jag väldigt nöjd med faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0