supermåndag

hade en superbra dag igår. Chefen på Br ringde & sa att hon behövde hjälp på onsdag så ska hoppa in och jobba lite imorgon (yay)
gick och fikade med världens bästa lärare och återfann lite livsglädje. Att hänga uppe på estet är verkligen inte överskattat. så himla kul att träffa alla lärare hihi. Idag fick jag hem mitt körkortstillstånd så nu är det dags att börja övningsköra!
Imorgon ska jag även på musikaltreornas slutproduktion på skolan innan jobbet. Så det ska bli kul och spännande!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0