En vecka

Om en exakt en vecka har vi vår dansuppvisning. är jättestressad men ändå superglad såklart när jag har fått huvudrollen. Vi tar oss igenom Disney-filmer & nästan alla låtar är tagna ur disney! Måste ut på staden snarast & fixa det sista till min outfit, hudfärgade ben & svarta ben + vita knästrumpor står överst på listan. Men även en tiara & en groda. Har sytt lite på min klänning & den ser ut såhär än så länge: 
aningen skev & halvfärdig men ändå nöjd än så länge. låg & grät på golvet i lördags pga hur ful den blev men tog tag i det idag & sydde om hela klänningen. För er som ej listat ut det så ska jag vara Alice I Underlandet. 
Har även kollat på hockey-vm ikväll & firat att Sverige tog hem det. Älskar Loa falkman & skulle gärna höra han sjunga nationalsången ett antal gånger till! Nej nu ska jag tvätta håret och gå & lägga mig. Kram puss & godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0