en riktig fynddag

ja det var det idag!  dock började dagen med en avskedsfika för finaste elsa. precis som förra gången så börjar det fint med fika och mycket prat och skratt. sen vid stationen så blir det lite tryckt stämningen lite nervösa skratt innan de första tårarna rinner. dock var de inte ifrån mig denna gången haha! efter vinkat när tåget åkte iväg så gick jag hem och värmde mig lite innan jag påbörjade dagens secondhand runda. Var inne i tre butiker och handlade i alla tre. Två lampskärmar, en kruka och ett par skor för hela 77 kronor. Är sjukt nöjd med skorna som kostade endast 12 kronor, de är vita. Jag vet, mina första vita skor. En litenliten klack på och funderar på att ha det på studenten! De blir nog finfina till svarta strumpbyxor. Blir nog inga bilder idag heller då jag inte städat något och har kameran hos papi. ehe nejmen kolla in petter på fyran nu! han är ju hela amazing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0