dag tre

idag är det dag tre och alltså min födelsedag. känns knasigt att redan vara 19 år gammal.
igår var några av mina tjejkompisar här på lite party. fick väldigt fina presenter och ibland känns det som att folk vet exakt vad man vill ha. men ja, fick iallafall två stycken espressokoppar ifrån indiska, en liten buddha från indiska, en cupcake burk, ett halsband som låg i burken, och ett litet busskortsfodral med mumin och snorkfröken på. älskar verkligen allt jag fick och man inser hur bra man känner varann ibland! som alltid blir det mycket skratt och tårar när vi ses. här har vi det fina gänget som dök upp
Vendela, Josse, Leo, Nessa och Elin. sötisar!
Efter lite förfest hos mig och champagne vid tolvslaget så gick vi vidare till en annan fest.
Vi hängde där ett tag och träffade lite flera människor. Folk tog nattbussen ut från stan och jag och elin traskade in till stan igen.
de fina presenterna!! precis min stil. hihi
och mumin såklart!!
Idag har jag tagit det lugnt och firat med mamma och papi. Vi var och åt thaimat.
thaimat är så himla gott! Har varit sugen på nudlar sjuktlänge och är så himla nöjd med dessa dagarna.
Finaste kajsa ringde mig också. kajsa har en söt liten blogg ni kan läsa här:
http://smileitirritates.blogspot.com/
yesyes. snart back to reality har två böcker att läsa på två veckor. hallelujah.
har även bytt projektarbete till ett konstprojekt som lär bli fantastiskt och väldigt mycket roligare än det jag hade nu med bröllopsplaner och skit. Ska istället göra ett kollage som handlar om mig själv. är peppad ja!


Kommentarer
Hanna

Åh, tack fina du!

2012-01-14 @ 23:10:06
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0