tisdag

idag var det tisdag. jag gick och la mig tidigt för att komma upp tidigt. slutade med att jag itne sov så mycket alls och istället funderade över hur jag skulle möblera om mitt rum om jag orkade. har inte så mycket grejer i rummet så tänkte att jag kunde göra det någon dag. när klockan sedan ringde var jag sjukt trött och ville inte gå upp. men gick iallafall upp och fixade mig och satte mig sedan på bussen mot kalmar!
Dagens äventyr var alltså en liten resa mot kalmar. träffade min syster och strosade runt på stan. hittade ingenting förutom en rosa kudde och rosa galgar. ja eh har insett att när jag flyttar hemifrån så kommer ju allt vara rosa. iallafall så käkade vi sen lunch hemma hos systrami och kollade på big bang theory! kan vara den bästa serien som gjorts. efter lite mys så tog jag bussen hem igen men när jag kom väntade ingen vila. tankarna kring möbleringen låg kvar och jag tömde mitt rum på allt och började helt enkelt om. just nu ser allt ut osm en röra men en fin röra. vet exakt hur det ska se ut och kanske lägger upp en bild imon när jag hunnit städa allt!
är iallafall nöjd med mitt beslut att flytta allt så alla saker ifrån golvet nu istället har sin personliga plats. borde rensa bland mina kläder med menmen en sak i taget! imorgon ska jag se om min lampskärm är kvar på kupan då jag bestämt mig för att den är fantastisk. borde göra mitt projekt imon med hm. vi får se! hörs imon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0