let's just be happy instead

jamen det summerar väl dagen rätt bra. eller ja helt okej dag med roliga inslag men ibland är man bara på dåligt humör utan att man kan hjälpa det. idag har jag varit med på tv några sekunder med. alltid något! testade på yoga och drack jättegott te med mysiga yogatanter. funderar på att gå yogakursen kostar 900 spänn men ja det handlar om vad man vill lägga pengar på! har förövrigt gjort religionsläxan så det kan kryssas bort från listan. nöjd, nej nu ska jag sova och sen peppa danslektion i två och en halv timme som första lektion. yay! godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0