ledig dag

idag var jag ledig och dagen spenderades med att inte göra så himla förutom att ruinera mig själv. fixade tt nytt idkort som gick på 600 kronor. fantastiskt dyrt och tråkigt att lägga pengar på. dock hoppas jag att kortet håller i minst fem år innan jag behöver fixa ett nytt haha. förövrigt så letade jag runt efter textillim och glitter men hittade inget som föll mig i smaken. hittade dock ett par tights på gina som fick följa med hem. imorgon ska jag slå ett slag för estet och vara utklädd till tant. Ja vi får väl se om det funkar och folk faktiskt vill börja. tror dock inte att det blir så många nästa år. anyways så får man väl skriva en lista för att göra allt man borde.
- städa mitt rum, fortfarande kaos efter ommöbleringen.
- läsa ut boken som skulle vart klar förra måndagen (börja läsa alls är ju en bra ide)
- göra religionläxa, snart är det torsdag.
- göra projektarbete.
- träna och äta nyttigare. man mår bättre på alla sätt helt enkelt!
- köpa kokosflingor och musli. och äta frukost varje dag.
- gå på alla danslektioner den här terminen, okej jag missade inte så jättemånga förra terminen, men dåliga ursäkter om att det regnar får jag sluta med haha.
- hitta en utbildning som jag faktiskt vill läsa
- bli trevlig. eller ja trevligare och inte bli arg för snabbt. resulterar alltid i dåliga och onödiga bråk.
jamen visst. det här ska uträttas fortast möjligen haha. borde lägga till två punkter egentligen men dom är inte lika viktiga. sluta spendera pengar och köpa glitter. spenderar inte så jättemycket pengar egentligen men ja. ibland får man unna sig saker!! nu kommer en fin bild på den andra lampskärmen jag fyndade för 20 riksdaler!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0