dags för helg

AMEN JAAAAAAA. FEST IKVÄLL. eller nej, jobba ikväll. halleluja. men ja alltså fest utan att var fest och sen jobba. kuuuuuuuuuul. hatar lite sena inbjudninar till fester samtidigt som det är skönt att jobba. uuuäh
pusssss ochsådär ska kolla på spåret och sedan fixa mig och gå på födelsedagsfest med "mysiga drinkar" eller ja rent av julmust för min del. partypartyyyyyy. eller ta igen det nästa helg? fast då jobbar jag ju. amen tjena. neh ska inte klaga : DDD har trots allt ett jobb. nej nu ska jag sminka miiiiig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0