another week down

yes, nu är det fredag och man klarade sig igenom en vecka till. har ju som sagt bärjat om på mitt projektarbete men har redan gjort tre timmar på det nya! kan inte klaga och har massa ideér. ska söka lite på pysselbloggar för att få inspiration ochsådär. idag fikade jag med min kära vän emil! såg ut såhär!

han fick sin födelsedagspresent som var en ben 10 tidning! okej det låter snålt och töntigt. men när jag fyllde år fick jag en prinsessan tidning så det är lite av en intern-grej! Emil blev ganska lycklig av tidningen ändå och även mannen vid bordet bredvid. ja mannen vid bordte bredvid började prata med oss och var sjukt imponerad av en 3D-tidning ochsådär. han berättade även att såna presenter funkar för oss killar. han trodde antagligen att vi var ute på en dejt. haha vi skrattade ganska länge åt honom och hans flickvän. en koffeinkick senare och vi skrattade åt allt som vi pratade om i stort sett. eller jag gjorde det iallafall.
är dålig på att uppdatera bloggar. inte riktigt min grej men vi testar. hoppas på at torka 20 inlägg iallafall.
pussi på er. imon ska jag jobbaaaaa. godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0