another sunday

Har idag börjat på mitt nya projektarbete! Kollaget har börjat ta sin form i mtit huvud. Har idag kollat igenom ca 10 stycken tidningar och insett hur dödligt lång tid det kommer ta att få fram material till en helkroppsbild. kommer inte ihåg om jag förklarade hur mitt nya projetkarbete är men ska iallafall måla av min kropp på papper. om ni kommer ihåg när man var liten och la sin hand på ett papper och drog pennan runt? så ska jag göra fast med hela kroppen. Sedan fylla den med små utklipp, tyger, saker och så vidare. Har fått upp en bild i huvudet exakt hur jag vill ha det! Imorgon är det måndag och jag är ledig. Superskönt men måste ändå engagera mig. Ska fixa ett nytt leg då mitt går ut imon. Hm. sa till mig själv att jag skulle fixa det på jullovet men ås blev det ju antagligen inte. Jättejättejätte nice är det också att det kostar 420 spänn för bara själva kortet. sen kostar det typ 170 spänn att ta bilderna. känner mig sjukt fattig och nu när det kanske blir amsterdam på sportlovet så hm. är sjukt sugen på att åka iallafall! nu ska jag söka lite efter billiga hotell ochsådära! puss och godnatt
älskar body butters! har dessa tre små och tre stora!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0