Om att dansa sig igenom livet

Ikväll har jag dansat. som vanligt, dansar vanligtivt måndag, onsdag & torsdag. Ibland tisdagar & helst söndagar. 
Jag har gått på kulturskolan sedan jag var åtta. men skulle absolut inte säga att jag är någon naturbegåvning. 
Blev väl själv inte seriös med dansen förrän jag var 13. Är inne på min sista termin & har blivit tilldelad huvudrollen. 
känner lite press samtidigt som jag är så himla peppad. Är inne i valet & kvalet om jag ska söka dansskola till hösten eller inte. Hade varit så perfekt att få dansa hela tiden men vet inte om det är värt att satsa på. 
Dags att bestämma sig snart hihi. Just nu vill jag bara komma in utan audition & sådant jobbigt. 
Vad ska ni söka till hösten?!
nu ska jag sova & upp tidigt för jobb på BR-Leksaker igen!
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0