it's friday

Hej! nu var det ett tag sen igen! 
Hittade en skjorta i min garderob som jag köpte när jag gick i sexan. Den passar fortfarande och jag uppskattar den förmodligen mer nu än för sex år sedan. Ikväll ska jag ge mig på tumblr tänkte jag, vet inte om det är min grej men man kan ju alltid testa ;)
matchar med mitt fina halsband som jag tror jag inte ens betalade en tia för.
nu peppar jag mysmiddag med min syster och imorgon födelsedagsfest för min kära vapendragare. 
Wiho!! lär bli en bra helg
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0