det känns som jag har vintern i hjärtat

Hej! Idag är det måndag och idag har jag övat på mina framtida housewife sysslor. Handlat hela tre gånger (pga skriver inga listor och glömer då hälften)  , städat mitt rum och lagat tre pajer. Mhm, annars har dagens värvats med både bra och dåliga nyheter!!
 
1- Journalisterna i Etiopien släpps fria , ett sannerligt stort WOHO osv. Är himla glad över detta då jag följde det väldigt mycket och hoppades på att de ej skulle straffas. 
2- DN förbjuder ordet hen. Men alltså ett stort jävla WTF över detta. Hen är ett ord som många väljer att definera sig som, att förbjuda detta är som att förbjuda dessa människor, trodde faktiskt att vi kommit litelängre än såhär i Sverige. Men ja, varje dag blir lite som ett slag i ansiktet, eller ja schampoo i ögat känsla typ. Är grovt besviken både på DN och kvinnan som ens kom med förslaget. 
3- hittade min hårdonut som jag och min syster bråkat om i över ett halvår om vem som har den, svaret var helt enkelt att mitt golv hade snott den. äsch då
 
Langar en bild sedan på mina grovt fina och goda pajer.  
Ha en fortsatt bra dag hihiih


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0