balettsöndag

hej! Är ganska dålig på att blogga men här kommer ett inlägg ändå.
I helgen var jag hos min syste i kalmar, där var det kalmar fashion week. 
Såg inget fashion utan såg masterchef-sigrid laga mat istället. Sjukt värt och även pappa blev lite starstruck. 
Blev starstruck ungefär hela emmaboda så fort en artist pratade med mig (jobbade där) men mest utav allt gillade jag hur jag fick träffa min favoritbloggare Madelene som har bloggen bonjourvintage
Har fortfarande inte lagt sig hihi. Här langar jag en bild på mina finaste vegan cupcakes som gjorts i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0