det doftar cosmopolitan & vi gör ett nytt försök

Hej! 
Idag myser jag med doftljus & te & beatleströja. 
Är arbetslös och har inte mycket livslust för tillfället. Ramlade i fredags & skar upp hela knäet påväg till arbetsförmedlingen & ser lite det som ett tecken att där ska man ej hänga. Ska på ett möte imorgon som förhoppningsvis gör mitt liv liite bättre iaf!
hihi här kommer lite bilder på mitt rum & sådant!
kalendern är inne på november månad redan & jag dör lite. 
snartsnartsnart har börjat smyga lite med julpyntet. 
blev sånt drömskt ljus på denna bilden så tog med den med hihi.
come on baby, light my fire
gillar hur lampan kom med i tavlan. Ja i stort sett allt i mitt rum är rosa eller second hand. hihi
försöker få samma stil i köket ((: 
så himla dålig kvalite & men är ju lite skev så det passar in. 


Kommentarer
Elsa Flyborg

fint du har det gumman!

2012-11-30 @ 13:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0