det går mot slutet

Hej igen efter dålig uppdatering! I fredags hade vi mösspåtagning. jag har gjort mina sista prov och jag har klarat dom. det enda jag har kvar är en sketen uppsats jag aldrig orkar skriva. mitt sko-projekt är slut med. såhär fina blev det sista paret och min personliga favoriter.
nu är jag äckeltrött på glitter och allt som hör till. förresten så har jag fått jobb på siesta.
är lite halvt kluven. blir borta en hel vecka då jag måste åka på måndagen- sedan hem söndag.
Sen så ska vi vidare med klassen till köpenhamn på måndagen efter det så det blir väldigt mycket!
önskar jag hade en bra kamera så jag kunde ta lite bra bilder.
kanske ska önska mig en i studentpresent?
såhär såg vi iallafall ut i fredags, jag madde och anneli!
pussen på er


Kommentarer
madelein - mamma till sex

Vilken härlig blogg! Lycka till med studenten!

Svar: tack så mycket! studenten gick kanon!
Nathan

2012-06-01 @ 15:25:12
URL: http://madelein.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0