söndag

idag var det söndag och det har inte hänt så mycket. förlorade en timme av mitt liv igen, dock ställde jag fram klockan innan jag somnade. börjar få lite småångest över projektarbetet som ska var klart om snart en månad. har inte gjort jättemycket nej. men får ta hem det över lovet tror jag allt. eller försöka få ihop att på något jävla sett. vet inte hur dock. 100 timmar ska läggas ner och har gjort typ 25. egentligen 35 om man får räkna med det jag började göra. men ja behöver få ihop det. okeeej. back to reality har tre uppgifter att göra med som börjar göra mig stressad. en fin liten bild ifrån våran loge:

på tisdag har vi genrep, två skolföreställningar på onsdag och torsdag. premiär på fredag.
usch känner mig inte redo alls. bild snodd ifrån en klasskamrat ehe.
dansgänget är fantastiskt dock. imorgon kör vi igen klockan åtta så ska stänga ner datorn nu och sova min skönhetssömn som jag behöver. talk to you later guys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0