lovets sista dag

ja så brukar man ju säga, även fast helgen innan lovet är slut så tänker de flesta bara att snart är lovet slut. men ja, 6 dagar tills min födelsedag. tre månader tills våran musikal har premiär och fem månader tills studenten. kan inte bli annat än ett bra halvår. kollat på kick-ass nyss. kalla mig barnslig men jag gillade filmen. orkar inte skriva så mycket idag haha lat. dock har denna bloggen fått några fler inlägg än den andra. nej nu langar jag en bild och sådär. ska kolla shutter island snart! så puss och hej ha en bra skoldag imon eller ja rentav jobbdag. vu gör det för pengar. dagens motto
lampskärmen
en del av rummet. stökigt och mörkt beror mest på att lampan i taket är rosa och ger ett rosa ljus
lever i ett konstant disco
hittade lilla anna på ica och tvekade inte en sekund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0