här ska det stå något intressant?

ja det där med att skriva rubriker som får er att vilja läsa är väl inte det lättaste. speciellt om man inte har gjort något. imorgon utlovas bilder!! lovar faktiskt då jag har min kamera. tog lite bilder med mobilen på mitt rum men det såg riktigt dåligt ut. suddigt och förjävligt. anyways. igår startade rean på body shop och då är man ju inte annat än i himlen. är numera ägare av ännu en body butter och en shower gel. ska dit en sväng imon igen fick present kort i julklapp och det var ju bara omnomnom. idag har jag inte gjort så mycket direkt förutom träna, färga mamis hår och panta burkar. ja panta är ju en sån där fin sak man kan göra. hela 74 kronor rikare är jag nu. dock tar det alltid dödligt lång tid när man gör det då jag gör det så sällan = många burkar. att man känner sig som en alkis är ju en annan sak. hade iaf turen att inte fylla lådan den här gången. ehe
har idag ett boktips: Jay Asher - tretton skäl varför. har precis börjat läsa boken men är redan hooked. handlar om en tjej som tar livet av sig och har spelat in dessa tretton själ varför på kasettband. dessa band skickas runt till människorna bakom skälen. spännande och hemsk på samma gång :)
har inte gjort något mer på mitt projekt (dålig människa) men ska iaf kolla upp lite om stipendier nu woho!
första försöket mot en framtid efter gymnasiet. well enjoy the night och vi hörs imon! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0