2012

igår var det nyårsafton och idag mår man som man förtjänar. Har dock nu under två dagar ätit fantastiskt god mat. Igår var det trerätters med tjejerna och kunde inte varit nöjdare. Maten var awesome och tjejerna är ju bara underbara, blir som alltid mycket skratt och kärlek. Idag har jag mest varit seg och myst lite med papi. God mat, tv-spel och nyårslöften om att tag i våra liv. nöjd tjej alltså!
2012 alltså - möjligheterna år. tar studenten om ca 5 månader FYFAN VAD UNDERBART DET SKA BLI. inte för att jag hatar min klass eller så.utan för att jag vill härifrån nu!!! jag vill gör något med mitt liv, uppleva saker, skaffa erfarenheter och leva mitt liv osm jag vill ha det. Har ju bara ett halvår kvar i skolan nu och jag ska fokusera på skolan nu. Liksom dessa sista månader lär inte bli särskilt jobbiga och ju högre meritvärde man har desto fler möjligheter öppnar sig. Men nu ska jag sova och ta igen all missad sömn det senaste dygnet skapade. Gott nytt år på er och hoppas ni får ett fantastiskt år! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0