nya tag

Det är ny vecka och vi tar nya tag! har gjort svenskatexten den enda läxan jag hade. så är nöjd.
PÅ fredag. får jag sportlov. oj så fint :D
Imon är det photosession på musikalen. alla ska ha sina kläder på sig. ska bli kul! får ta och leta fram mina svarta klackisar då vi ska börja dansa i det nu. hihihi.
ska fixa tröjan imon till papper-versionen-av-mig :D
vill bli klar med den så jag kan visa upp den här ju!! men kommer ingenstans!
kommer visa en bild på min säng senare i veckan. oj så fin den är nu!
nu skaj ag leta present till min syster och sedan iväg och dansa puss påatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0