dancing my way to the stars

exakt så känns mitt liv just nu. har just kommit hem från en danslektion och livet leker. tränade bort det onda i mitt ben (hoppas jag) och lektionen var rent utav awesome. sjukt fantastiskt. dagen har annars varit ganska fin. började med att jag inte alls ville till skolan, blev istället en fin dag. karma hoppas jag på. hihi. har hunnit med ganska mycket, kundkortsträff på hemköp = dödligt mycket pensionärer i affären. tvättat, bakat kärleksmums till min kära musikalfika, gjort en timme projektarbete och dansat. alltså helnöjd!!!
hann även med att köpa en fin sak och skriva ett brev till bästaste elsa som bor i tyskland. can't wait till hon får det!! hihi nu en bild på blomman i koppen. fortfarande nöjd med den med!


Kommentarer
Elsa

Tycker blomman och koppen är urfin! ser fram emot paket ska hitta på nått roligt att skicka tillbaka med ;)

2012-02-02 @ 00:01:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0