snart fredag

jaa, spelade bingolotto som sagt och vann - 100 kronor.  annars har jag inte gjort speciellt mycket ikväll. gjorde absolut inget mer på projektarbetet (dålig människa jag vet) men har iaf gjort 7 timmar. 7 fysiska timmar. att man sedan tänker jävligt mycket får man väl räkna in sedan. snart är det fredag. då ska jag träffa mina två bästa vänner, julhelgen kallas ju även som sagt hemvändarhelgen. då alla kommer tillbaka till släkt och vänner. Att jag har turen att bo i underbara Karlskrona (ehe) är ju ganska awesome. När ens vänner däremot flyttar till Tyskland och Umeå så betyder det i stort sett att man inte ses på ett halvår. men imorgon får jag äntligen träffa mina fina vänner igen. kvällen har även spenderats lyssnande på denna finafinafin låt. Lyssna och njut.
http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0