och ännu en stund senare..

..och jag som bara haft en blogg innan denna och den fick fyra inlägg och sen slutade jag skriva. har alltså skrivit tre inlägg denna kväll! nu ska det däremot inte handla om projektarbetet utan lite om mig. eller ja, jag ska lägga upp lite bilder!
Tog en kaffe paus, då kan man fika såhär fint!


På mellandagsrean så inskaffade jag en ny kalender med ganska snyggt ros/lite vintage mönster. Ett häfte med bakelser och fjärilar som jag förövrigt skriver ner allt osm har med projektarbetet att göra! Burken med ängeln på ska en utav mina bästa vänner få i julklapp! den är fylld med godis, ekologiska teér och nagellack. allt som behövs en ledig fredag eller en trött söndag!


Här langar jag även en bild på mitt fina rum. eller ja som jag kallar det, den finaste delen av mitt rum


som ni ser finns det ett litet tema, det är alltså rosa. väldigt rosa och vintage
jag älskar second hand, klänningar, cupcakes. Tapeten är förresten bevarad ifrån 50-60 talet.
Den enda tapeten som är kvar i lägenheten. När vi flyttade in var nämligen alla tapeter kvar ifrån när huset byggdes. Tanten som hade bott där innan hade typ bott där hela sitt liv. och sen när hon dog fick vi turen att flytta in där bland alla fina tapeter. Någon som däremot tapetserade över alla tapeter var min kära fader. Kan förstå badrummet dock. det var illoranget. ja hehe. Nej nu får det räcka! nu ska jag fortsätta kolla runt lite! puss och godnatt kära läsare som jag inte har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0