Hej!

Jamen hej, den här bloggen kommer handla om delvis mitt liv och mitt projektarbete jag ska göra nu i trean.
Jag startar bloggen just för att jag ska ta tag i mitt projekt så att jag faktiskt gör det och hinner få betyg på det innan jag slutar hehe. det ska vara totalt 100 timmar och än så länge har jag jobbat kanske högst 5 timmar. ehe
men nu ska jag ta tag i detta och göra klart det!
Mitt projektarbete går ut på att planera ett bröllop och göra det så billigt och amazing osm möjligt!
Det jag har hunnit göra än så länge är att börja skriva gästlistan, bestämt brudklänning och tärnklänningen/ar beroende på hur många de blir.
lite om mig dåra:
Nathalie heter jag men kallas för nathan (näjtän) alltså som killnamnet hihi. Mitt rum är stort sett helt rosa och allt i rummet är rosa men jag klär mig dock aldrig i den färgen. lite ironiskt. Är snart 19 år gammal och ska börja sista terminen på estet nu efter nyår. Jag tycker mycket om musik, mina vänner, att dansa och självklart stå lerig på festival och dansa åt något som för tillfället är ditt favoritband. Kommer kanske lägga upp lite bilder och sådant fint man kan njuta av också. Well, 5 timmar down 95 to go. Wish me luck.
Här är förresten en bild på den tänkta brudklänningen!
hittade den på tradera för 699:- och tyckte det var ett ganska okej pris. (har alltså inte köpt den utan skriver bara ut priserna för att få ihop till total summan sen)
Hade helst av allt velat ha vintageklänning men de är ju oftast sjukt dyra och det går ju inte riktigt ihop då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellotrouble

när livet blir för jobbigt eller jag bara behöver en paus tar jag på mig min lila peruk och kallar mig för Lola. Lola har det bra hon

RSS 2.0